Kancelaria Adwokacka
Adwokat Katarzyna Ptaszyńska-Pańczuk
Ul. Szczecińska 11c/3
72-100 Goleniów
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: „RODO”), informuję iż:
I. Administrator danych osobowych.Administratorem Państwa danych osobowych jest Katarzyna Ptaszyńska-Pańczuk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Ptaszyńska-Pańczuk, , ul. Szczecińska 11c/3 , 72-100 Goleniów, NIP: 856-179-15-4-6 , REGON: 366150345 adres e-mail: ptaszynska-katarzyna@go2.pl
II. Kontakt z Administratorem.- kontakt telefoniczny: +48 509 820 992,
- kontakt za pomocą poczty elektronicznej e-mail: ptaszynska-katarzyna@go2.pl,
- kontakt za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie http://
- kontakt listowny na adres korespondencyjny: ul. Szczecińska 11c/3, 72-100 Goleniów
III. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych.
Przetwarzanie danych osobowych obejmuje następujące rodzaje danych:
- dane mające na celu potwierdzenie tożsamości takie jak imię i nazwisko, numer PESEL, numer dowodu osobistego, datę urodzenia;
- oznaczenie firmy;
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres do korespondencji,
- dane identyfikacji podatkowej;
- dane dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego – jeśli jest to konieczne z punktu widzenia świadczonych usług,
- dane przekazane przez Państwa w trakcie realizacji umowy zawieranej z Administratorem w związku ze świadczonymi usługami prawnymi,
- dane uzyskane od innych osób w trakcie realizacji umowy.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 5 RODO oraz art. 6 ustawy z dnia 26.05.1982r. Prawo o adwokaturze (j.t. Dz.U. 2020.165.) w celu:
- wywiązania się Administratora z obowiązków wynikających z umowy o świadczenie pomocy prawnej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- wypełnienia obowiązków Administratora w interesie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Przetwarzanie danych osobowych jest jednak niezbędne w celu realizacji umownych obowiązków Administratora w zakresie świadczenie usług pomocy prawnej.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być następujące podmioty:
– podmioty zajmujące się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administratora obsługą księgową i rachunkową;
– podmioty zajmujące się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administratora obsługą systemów informatycznych;
- podmioty świadczące usługi:
- audytorskie i kontrolne;
- windykacyjne;
- drukarskie;
- niszczenia dokumentów;
- pocztowe oraz kurierskie
- nabywcy wierzytelności kancelarii;
- podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy, sądy administracyjne, organy administracyjne);
- biura informacji gospodarczej;
- współpracujące z Kancelarią adwokaci, radcowie prawni, notariusze, oraz inne podmioty świadczące usługi prawne i samodzielnie decydujące o celach i sposobach przetwarza danych. - Administrator zasadniczo nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Kancelaria może jednak zlecać wykonanie określonych usług bądź zadań informatycznych usługodawcom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. W takim przypadku dane są przekazywane do państwa trzeciego, w stosunku do którego na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzono odpowiedni stopień ochrony danych. W każdej chwili może Pan/ Pani zażądać dalszych informacji i kopii odpowiednich zabezpieczeń.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane:
- celem wykonania umowy/ umów – do momentu ich rozwiązania bądź wygaśnięcia;
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do momentu przedawnienia roszczeń bądź wniesienia sprzeciwu;
- celem wypełnienia ciążących na Kancelarii obowiązków prawnych – do momentu wygaśnięcia obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do jej danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 UODO oraz art. 15 RODO;
- prawo sprostowania jej danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 UODO oraz art. 16 RODO;
- prawo usunięcia jej danych („prawo do bycia zapomnianym”), zgodnie z art. 17 RODO;
- prawo ograniczenia jej danych, zgodnie z art. 18 RODO;
- prawo przeniesienia jej danych, zgodnie z art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, zgodnie z art. 21 RODO.
W celu skorzystania z w/w praw, należy skontaktować się z Administratorem w jeden ze sposobów wskazanych w punkcie II niniejszej klauzuli informacyjnej.
Osoba, której dane dotyczą ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli sądzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza RODO.